



Formiga realitzada de manera artesanal amb carabassa i filferro. de Marmigas, petites escultures orgàniques. 10x10cm, el diàmetre depèn de la llavor.
Durant molts anys dissenya i crea llums des de la seva botiga taller en el Born de Barcelona al costat de Stella Torra, amb qui iI·lumina bars, restaurants, hostals, masias i cases particulars a Catalunya, França, Argentina, Canadà i Noruega. Actualment i sense abandonar el paper, centra la seva cerca en nous materials, que donaran suport a les seves petites escultures.
Marmigas és un projecte individual, en el qual fusiona materials que ha utilitzat durant anys i uns altres que que a poc a poc va descobrint, per donar creació a figures orgàniques fruit de la seva imaginació i altres recognoscibles, a les quals reinterpreta. Marmigas és un camí i una eina per modificar o canviar una realitat.
Fes un cop d'ull a altres productes de la mateixa categoria